Pozor, pozor: aki 2011 február és 2013 decembere között vásárolt MacBook Prót, és az alábbihoz hasonló kijelzőanomáliát érzékel, valamint emellett rendszertelenül újraindul a gépük, február 27-től nagyon pozor.

mnaxthhxposenln-800x450-nopad-640x360.jpg

Az Apple elindított egy repair programot, és garanciaidőn túl is ingyen javítják a hibás gépeket, ha

  • A számítógép képernyőjén látható kép torz vagy zavaros
  • A számítógép bekapcsolt állapotában nem jelenik meg semmi a számítógép képernyőjén (vagy a külső kijelzőn)
  • A számítógép váratlanul újraindul

Ezek a modellek érintettek:

A 2011-ben gyártott 15 és 17 hüvelykes MacBook Pro modellek
A 2012 közepétől 2013 elejéig gyártott 15 hüvelykes, Retina kijelzős MacBook Pro modellek

Még pontosabban:

MacBook Pro (15 hüvelykes, 2011 eleje)
MacBook Pro (15 hüvelykes, 2011 vége)
MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2012 közepe)
MacBook Pro (17 hüvelykes, 2011 eleje)
MacBook Pro (17 hüvelykes, 2011 vége)
MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2013 eleje)

Ha a fenti problémát észlelitek a fenti modelleken,

február 27. után

(ekkor indul a javítási program Magyarországon) érdeklődjenek az iCentre Szervizében (vagy más hivatalos Apple szervizben). Ott lefuttatnak egy tesztet, amivel megállapítják, hogy a hiba tényleg a videokártyára vezethető-e vissza. Ha igen, javítják – az ígéret szerint gördülékenyen fog menni a dolog.

További részletek itt.

Akik már javították a gépet, pénzvisszafizetést kérhetnek a javításra, de ezt már nem a szervizben kell intézni, hanem közvetlenül az Apple saját supportjával.

A program az érintett MacBook Pro modellekre vonatkozik 2016. február 27-ig, illetve az adott számítógép eredeti értékesítési dátumától számított három évig, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak.