Ugye két kimenete lehetett volna az ügynek: az egyik, hogy megnyitják a magyar boltot, de csak félszívvel és a szolgáltatás minősége messze nem lesz ugyanaz, mint az Egyesült Államokban. Ennek azonban nem sok értelem lett volna: ha már ennyit húzták, hogy az Apple beindítsa saját online boltját is Magyarországon, akkor logikus volt arra számítani, hogy a sok várakozást nagy munka előzte meg.

És úgy látszik, tényleg. Sz. Á. nevű olvasónk leírta tapasztalatait a bolttal és a mögötte álló ügyfélszolgálattal, ami hazai körülmények közt mindenképp előzékenynek és gördülékenynek tűnik. Így kell ezt:

Egy pozitív tapasztalatom szeretném nektek leírni.

 

Ugye megnyitott a magyar nyelvű online Apple store, ahol hosszas nézelődés
után rátaláltam a Parallels Desktop 7-es verziójára. Mivel a háromféle verzióból nem tudtam, hogy a student kiadás megfelel-e nekem, ezért felhívtam a honlapon levő 80-as számot, ahol a hölgy kedvesen válaszolt minden kérdésemre, és hogy ne kelljen a rendeléssel fáradozni, megrendelte nekem a terméket.

 

Mivel diákverziót rendeltem, ezért szükség volt az igazolvány fénymásolatára, de azt
csak ma, a rendelés után egy nappal küldtem el.

 

Szintén ma, nem egészen 24 órával a megrendelés után telefonon keresett egy UPS futár, hogy csomagot hozott, és hogy merre van a pontos cím.

 

A csomagot átvettem, a megrendelt szoftverrel, amit Hollandiából küldtek ki, még rendelésem napján, úgy, hogy a szükséges papírt meg sem kapták azonnal.

 

Hihetetlen! Ezt nevezem ügyfél barát üzletmenetnek!

 

Gondoltam megosztom ezt veletek, hátha kérdezték tőletek, hogy megy a rendelés a Store-ból.

 

üdv:

 

Sz. Á.