A Mailt már kibasztam a gépemről, egymaga felzabálta az akkukapacitás ötven százalékát, felére esett vissza az üzemidő. Az Airmaillel jobb az élet, vagyis olyan, mint a Mountain Lion+Mail-kombóval eleve volt.

Az iPhoto most épp egy képet próbál importálni, körülbelül nyolc perce. Ilyenkor így néz ki Mavericks óta:

Screen Shot 2013-11-27 at 11.38.22.png

Azelőtt még csak nem is volt ideje felpörögni a ventilátoroknak, olyan gyorsan megtörtént az egész. Pedig már újraépítettem a könyvtárat, megcsináltam mindent, amit lehetett, de az összes ERŐFESZÍTÉS csak átmenetileg segített.

Ha egy képre bökök, a Quick Look még mindig elgondolkozik két másodpercig, és az arcomba tol egy strandlabdát, mielőtt betöltené azt.

Közben megírtam ezt a cikket, és az iPhoto még mindig dolgozik.

Ádám is tiszta ideg.

Ez a legrosszabb operációs rendszer, amivel találkoztam, amióta Macet használok.

PS: még mindig nincs meg az egyetlen kép importja.