A mostani hétvége az őrült vásárlásokról szólt az Egyesült Államokban, így az elmúlt három nap statisztikái sokat elmondanak az aktuális fogyasztói szokásokról. Például az IBM felmérése is, ami kimutatta, hogy a vásárolt ajándékoknak nemcsak a tárgya, hanem az eszköze is az iPad.

Screen Shot 2012-11-26 at 12.02.09 PM.png

Screen Shot 2012-11-26 at 12.02.21 PM.png

Kiderült, hogy az online vásárlásokat tekintve az iPad vezet, majdnem 10 százalékát vitte a TELJES forgalomnak a vizsgált csatornákon ez az eszköz. Az iPadet követte az iPhone 8,7, majd az Android 5,5 százalékkal. Ha nem a teljes, hanem csak a tabletes költést nézzük, még jobban kiemelkedik az iPad dominanciája, 88,3 százalékos eredményével.

A PayPal mérései alapján pedig a vásárlások célja szerint is az iPad volt legnépszerűbb termék, az iPad 2-ből óránként 250-et adtak el.

A teljes grafikon itt elérhető.