Oké, elismerem, _lehetséges_, hogy ez a funkció már régóta rendelkezésre áll, de nekem csak ma sikerült felfedeznem. Aki esetleg nem tudná, a SoundHound az iTunes Store egyik leghasznosabb, legjobban működő alkalmazása, ami hallás alapján ismeri fel a dalokat, majd rögtön utána fel is kínálja a vásárlást az iTunes Store-ból. Ha az adatbázisban szerepel a dal, százból majdnem százszor fel is ismeri azt, és meglehetősen vaskos adatbázisról beszélünk, amiből azonban jó ideig hiányoztak a magyar dalok.

Időnként próbát tettem, természetesen nulla eredménnyel.

Aztán ma hallottam valamit a Petőfiben, és gondoltam próbát teszek, hátha. Öt másodperccel a program indítása után már ott is volt a kijelzőn az Anima Sound System albuma, azonnali letöltési opcióval.

Csekkoltam gyorsan, tényleg ott van az iTunesban a dal, úgyhogy talán van összefüggés a magyar Music Store megjelenése és a SoundHound okosodása között (dacára annak, hogy a program saját adatbázist használ). Viszont akkor már hónapok óta felismeri a SoundHound a hazai dalokat, de majd kommentben úgyis leírjátok, hogy mi a helyzet.

Én mindenesetre örülök az opciónak.