Amerikában óriási jelentősége van annak, hogy mit gondol egy termékről a Consumer Reports. Legalábbis ezt gondoltuk addig, amíg az antennaproblémák miatt meg nem kapta a vásárlásra nem ajánlott minősítést az iPhone 4, ami aztán minden korábbi rekordot megdöntött.
Mindegy.
Lényeg, hogy a mai napig nagy szavuk van a tesztelőknek, éppen ezért fontos, hogy el vannak ragadtatva az új iPadtől. Megjegyzik, hogy még életükben nem láttak ilyen kijelzőt, hogy a tablet ára, teljesítménye kimondottan jó, hogy a 4G-s sebesség rendben van (Magyarországról nézve: hahaha), és hogy az 5 megapixeles kamerákkal remek képeket lehet készíteni.
A tesztelő megjegyzi, hogy bár a gép tényleg melegszik, ez csak néhány intenzíven teljesítményigényes alkalmazás alatt érezhető, ráadásul az akkumulátor állja a sarat, tovább bírja, mint bármelyik másik gép a piacon.
Egyszóval lelkesednek.
Meg is van rá minden okuk. Eltöltöttem már néhány napot a tablettel, és bár eleinte voltak kétségeim, mára tökéletesen meggyőzött az új kijelző, még ha a váltás nem is olyan jelentőségű, mint az iPhone 3GS-iPhone 4-idején volt. Velem is előfordult, hogy a Home-gomb megnyomása után fogalmam sem volt, hogy az iPad 2 vagy az új iPad van a kezemben, az meg már rég rossz, ha közelről kell néznem a digitális órát, hogy eldöntsem, eltűntek-e már a pixelek (új iPad), vagy még ott vannak (iPad 2).
De amikor tartalmat fogyasztok, olvasok, képeket nézek, tényleg elképesztően meggyőző az új kijelző, ami tegyük hozzá, iszonyat energiát követel, ezért volt szükség a hatalmas akkumulátorra, és ezért kellett egy csíkba bepréselni a teljes hardvert.
És ezért melegszik a gép. Mert tényleg melegszik. Nem úgy, mint egy laptop, és lehet, hogy a hőmérők nem mutatnak jelentős különbséget, de érzetben az a néhány Celsius-fok plusz az előző generációhoz képest sokat számít, és sajnos akkor is jelentkezik a melegedés, ha csak jegyzetelek az iPaddel.
Ezzel együtt nem is kérdés, hogy ez most a legmenőbb tablet a piacon, amit egyébként a vásárlók is megerősítettek, akik túlnyomó többségükben rajonganak a készülékért, és alig akad köztük néhány elégedetlen vevő:
Sőt, lelkesebbek, mint az előző generáció vásárlói:
És többségük nem készül ki a hőmérsékletproblémától:
Szóval a jóság most már be van bizonyítva, így az HIVATALOS.
A bejegyzés trackback címe: