Azt ugyan megszoktuk, hogy az új iPhone-ok mindenben felülteljesítik a korábbi verziót, mégis, az iPhone 4S, és az iOS 5 nevéhez kötődő akkuproblémák miatt az lehetett az érzésünk, sokan megbánhatták a váltást. Erről azonban szó sincs, a ChangeWave piackutatása azt mutatta ki, hogy az iPhone 4S vásárlóinak 96 százaléka elégedett. 77 százalékuk nagyon, 19 százalékuknak meg csak úgy rendben van a telefon. 2 százalékuk elégedetlen, ami gyakorlatilag elhanyagolható részarány. A maradék két százalék a kerekítési különbözet, vagy nem válaszolt.

Ennyit arról a korábbi feltételezésről, hogy az akkuproblémák odavágnak a brand megítélésének. Ezeket a számokat látva az Apple fejesei pezsgőt bonthatnak, mert ők a vásárlóik véleményére kíváncsiak, és így is kell. Még ha ez most csak 215 embert jelent, akiknek a válaszaiból összeállt a grafikon.

Persze ettől még az akkuprobléma fennáll, a válaszadók 38 százaléka diszlájkolta, hogy az iPhone 4S gyorsan lemerül. De ettől még a legtöbbjük elégedett úgy általában.

És hogy miért vettek iPhone 4S-t: 49 százalékuk a Siri miatt (ne feledjük, egy egyesült államokbeli felmérésről beszélünk), 39 százalékuk a könnyű kezelhetőség, és 33 százalékuk az új kamerarendszer miatt.