A napokban az Apple Store-t böngésztem egyre dühösebben, amiért még mindig csak elavult 21,5 colos iMacek vannak a kínálatban, pedig az őszi munkáim miatt már nagyon kellene egy használható modell. És tök véletlenül odakeveredtem valahogy az Apple Watch-ok közé, és néhány perccel később már egész komolyam válogattam az órák között.

Elkezdődött!

Tök elszántan álltam ellen eddig a gonosz csábításának, de most valamiért elkezdett foglalkoztatni a Watch, talán mert annyi bajom van mostanában a Mackel, hogy egy új, egyszerűbb Apple terméket keresek, amiben kevesebb a hiba. Vagy mert szépen lassan elkezdte lebontani az agyamat az a mantra, hogy a Watch-csal kevesebbet lóg az ember a mobilján és többet lát a világból, több idő marad a valódi dolgokra, szóval ez egyfajta könnyű lejövés a szerről.

kep_4.jpg

A drámai és nem várt változások miatt minden magyar Apple Watch felhasználó segítségét kérem: beszéljetek le. Mondjátok el kommentben, hogy milyen Magyarországon használni az órát, hogy tök fölösleges, kidobott pénz, lassú, használhatatlan, mondjatok ilyen dolgokat. Vagy mondjátok azt, hogy sose hoztatok jobb döntést, mégpedig azért, mert. 

 

Mondjátok meg nekem!