A Best Buy vezére szerint legalábbis ez tapasztalható a piacon. Ez a szám jóval nagyobb, mint amire számítani lehetett, hiszen első olvasatra azt jelenheti, hogy a hordozható gépekre vágyók felének elegendő az, amit egy iPad tud, és nincs szükségük a dolgozószobájukon kívül desktop operációs rendszerre.

Az is igaz azonban, hogy az iPad még újdonság, és sokan inkább a laptopfrissítés helyett döntenek úgy, hogy beszerzik a harmadik kütyüt, és majd jövőre vesznek új notebookot. Az iPad ugyanis tipikusan egy második-harmadik vonalas kütyü, a laptop (vagy a laptop és az asztali gép) mellé érdemes vásárolni.

Riddhi Patel elemző is azt állítja, hogy ha az embereknek választaniuk kell, hogy a tévéjüket újítják be, vagy valami teljesen új, előzmények nélküli dolgot - például egy iPadet - vásárolnak, inkább az utóbbi mellett döntenek. A sláger pedig idén egészen biztosan az iPad és a Kindle lesz a Best Buynál.