Több hetes tépelődés után végül meghoztam a döntést: lecserélem a laptopom. Október végén kérdeztelek meg titeket arról, mit tegyek: tartsam meg az egyébként kiválóan működő fehér MacBookomat, vagy engedve a fogyasztói társadalom nyomásának, meg az Appleblog szerzőjeként rám nehezedő kényszernek, inkább váltsak.

A legtöbben azt tanácsoltát, maradjak a hűséges és hibátlan MacBookomnál, én azonban az elmúlt pár hétben arra jutottam, mégis váltok. Megmondom miért: mert ahogy most megfelel a laptopom, ugyanúgy megfelel majd három év múlva is. A Mac többnyire elkényezteti az embert, nem nehezedik rá a váltás kényszere, de az egyik legfontosabb hazai Apple-oldal szerzőjeként egyszerűen nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy fél évtizedekre leragadok egy gépnél. Hogy csak a tesztek során ismerkedjek azzal, amit a kaliforniai cég mostanában gondol a számítástechnikától. Szóval beruházok egy 13,3-as MacBook Próra, még nem tudom, hogy a legkisebb, vagy a középső modellre, de az elhatározás már végleges.

Ennek megfelelően eladom a mostani kis szépségem, aminek óriási szerepe volt abban, hogy elmerültem a Macintoshok világában, ami megszerettette velem a platformot, és amin megírtam körülbelül 800 bejegyzést az Appleblogra. Jelentős darabról van tehát szó.

A paraméterek:

  • 2 GHz Intel Core Duo
  • 2 GB 667 MHz DDR2
  • 250 GB HDD
  • Intel GMA 950
  • DVD-író
  • FireWire

Az akkumulátor kikapcsolt wifivel a mai napig bámulatos módon négy órán keresztül bírja. A gép egyébként a korának megfelelő állapotban van, leszámítva a topcase-t, tehát a billentyűzetet, tapipadot, szemünk előtt található burkolatot, mert az tökéletesen új, tehát karc- és repedésmentes.

Irányár: 140 ezer forint.

Ahogy mondani szokták, igényesnek eladó. Akit érdekel, ide írjon levelet.