Általában olyan sztorikat hallunk a szervizekről, amikor a vásárlók a kárvallottak: hiába hibás a készülék, hiába nem tehetnek róla, a cég mégsem ismeri el garanciális hibának a dolgot. A szerviz egy nagyúrnak tűnik, aki kénye-kedve szerint osztogat ingyen javakat, vagy tagadja meg azokat akkor is, ha azt jogosnak érezzük.
Épp ezért mulatságos, amikor halálba szívatják ezt az intézményt.
Két, az USA-ban tanuló kínai diák gondolta, hogy jó ötlet lenne, ha Kínából az USA-ba szállított hamis iPhone-okkal mennének be Apple szervizekbe, azt állítva, hogy nem kapcsolódnak be a telefonok. Kipróbálták, és működött: kaptak egy működőképes, valódi iPhone-t a hamis helyett. Ezt a telefont visszaküldték Kínába, cserébe az egyikük édesanyjának számlájára jött a pénz.
Aztán elkapta a srácokat a gépszíj: Quan Jiang állítólag 3069 esetben próbált meg telefont cserélni ilyen módon, végül 1493 iPhone-t szerzett meg a módszerrel. Az Apple kábé 900.000 dollárt bukot a dolgon. Letartóztatták őt és a társát.
A kép egy olyan posztból származik, amiben a hamis iPhone-ok felismeréséről írnak
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.