Tegnap reggel óta ez a képernyő fogad, ha az iPhone-omon az App Store-ba szeretnék jutni:
A probléma nem mindenkinek áll fenn, de Twitteren is többen írtátok, hogy ebbe futottatok bele. Felhívtam tehát az Apple támogatás telefonszámát, ahol szerverhibáról számoltak be, amire egy megoldást javasoltak:
törölni kell a készülék összes beállítását.
Beállítások -- Általános -- Visszaállítás -- Összes beállítás törlése. Vigyázzatok, nehogy az adatokat is töröljétek.
Ami azt jelenti, hogy például a wifi jelszavakat, hálózatokat elfelejti az iPhone, a csengőhang és a háttérkép, meg minden effekt, hang visszaáll a gyárira. Sőt, nekem még a MacBook Air-em is elfelejtette a lépés után a hálózatokat. Más megoldást nem tudnak a problémára egyelőre, de a fiúk gőzerővel dolgoznak a szervertermekben.
Az újraindítás után várjatok pár percet, azonnal nem fog működni, de türelem.
update: sokan írtátok, hogy egy egyszerű ki-bejelentkezés az App Store-ból is megoldotta a problémát. Kevesebb vesződség, az biztos.