Frissült a SwiftKey, az egyik legismertebb külső fejlesztésű billentyűzet MAGYAR NYELVEN IS TUD. Ja. Már egy ideje. Őrület, én is lemaradtam róla.

Azért is örülünk, mert ingyenes. Így anyagi akadálya sincs annak, hogy mi is suhinthassunk ezerrel keresztbe-kasul, a SwiftKey megérti a szavakat, legalábbis hellyel-közzel.

IMG_9256.PNG

Vagy játszhatunk olyat, hogy mindig az aktuálisan javasolt középső szóra bökünk, és megnézzük, mit dob nekünk a gép a korábbi gépeléseink alapján úgy, hogy mi egy betűt nem gépelünk, csak a véletlenre bízzuk a mondat összerakását. Én egyelőre nem adtam az appnak hozzáférést a Facebook és Google fiókomhoz - abból is szívesen kiszedi a gépelési szokásainkat -, meg nem is fogok, de ha valaki bevállalós, akkor hajrá. Nekem így, minden információ híján ezt adta ki:

IMG_9255.PNG

A program feltelepítése után a Beállítások — Általános — Billentyűzet — Billentyűzetek — Új Billentyűzet hozzáadása menüpont alatt adhatjuk hozzá a SwitfKey-t, az Apple billentyűzetén pedig a bal alsó sarokban található földgömbbel válthatunk.

@ripthestage, köszi.