Az Apple Watch nem kütyü, az Apple Watch divattermék
Nagyon rámentek az Apple-nél most erre a vonalra, és minden létező fórumon erősítik az állítást: senki ne gondoljon egy műszaki eszközként az Apple Watch-ra. A kütyümániások nyilván úgy fognak, de a cég célja, hogy sokkal több embert szólítsanak meg vele. Olyanokat, akik eddig is hordtak órákat, ékszerként tekintve azokra.
Nézzük csak meg a kínai Vogue novemberi címlapját a szupermodell Liu Wennel:
Korábban pedig a highsnobiety.com oldaláról származó conceptek kerültek ki, amin híres divattervezők stílusában képzelték el az Apple óráját:
És ami egyértelműen része ennek az egésznek: a divatvilághoz leginkább kompatibilis Jony Ive is kibújt a csigaházából, egyfolytában nyilatkozik, barátkozik ebben az új közegben, interjúkat ad és az Apple Watch-ról besszél. Olyanokat, hogy
a termék eltávolodik a fogyasztói elektronikai eszközöktől
meg hogy
a csukló egy természetes hely, ahol a technológia végül kiköthet.
Meg hogy egyszer megkérdezte Jobsot, hogy nem lehetne-e visszafogottabb, mire visszakérdezett, hogy miért? “Mert törődöm a csapattal”. Erre Jobs azt mondta: "Nem, Jony, te egyszerűen csak hiú vagy. Azt akarod, hogy az emberek kedveljenek. Meglepődtem rajtad, azt hittem, neked a munka a legfontosabb, és nem az, hogy az emberek mit gondolnak rólad."
Mondjuk ennek semmi köze nem volt az Apple Watch-hoz, de jó sztori.
Szóval az Apple jó úton van afelé, hogy az okosórát tényleg beemelje a mainstream kategóriába. Tökéletesen más módszereket alkalmaz, mint a tablet vagy az okostelefonok esetén, és azt gondolom, hogy jó érzékkel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.