Az Apple Watch nem kütyü, az Apple Watch divattermék

Nagyon rámentek az Apple-nél most erre a vonalra, és minden létező fórumon erősítik az állítást: senki ne gondoljon egy műszaki eszközként az Apple Watch-ra. A kütyümániások nyilván úgy fognak, de a cég célja, hogy sokkal több embert szólítsanak meg vele. Olyanokat, akik eddig is hordtak órákat, ékszerként tekintve azokra.

Nézzük csak meg a kínai Vogue novemberi címlapját a szupermodell Liu Wennel:

cover-nov-2014-for-meng-700x902-1.jpg

Korábban pedig a highsnobiety.com oldaláról származó conceptek kerültek ki, amin híres divattervezők stílusában képzelték el az Apple óráját:

Concept imagines Apple Watch designed by famous fashion designers | 9to5Mac 2014-10-10 08-27-17.png

És ami egyértelműen része ennek az egésznek: a divatvilághoz leginkább kompatibilis Jony Ive is kibújt a csigaházából, egyfolytában nyilatkozik, barátkozik ebben az új közegben, interjúkat ad és az Apple Watch-ról besszél. Olyanokat, hogy

a termék eltávolodik a fogyasztói elektronikai eszközöktől

meg hogy

a csukló egy természetes hely, ahol a technológia végül kiköthet.

Meg hogy egyszer megkérdezte Jobsot, hogy nem lehetne-e visszafogottabb, mire visszakérdezett, hogy miért? “Mert törődöm a csapattal”. Erre Jobs azt mondta: "Nem, Jony, te egyszerűen csak hiú vagy. Azt akarod, hogy az emberek kedveljenek. Meglepődtem rajtad, azt hittem, neked a munka a legfontosabb, és nem az, hogy az emberek mit gondolnak rólad."

Mondjuk ennek semmi köze nem volt az Apple Watch-hoz, de jó sztori.

Szóval az Apple jó úton van afelé, hogy az okosórát tényleg beemelje a mainstream kategóriába. Tökéletesen más módszereket alkalmaz, mint a tablet vagy az okostelefonok esetén, és azt gondolom, hogy jó érzékkel.