Az Üzenetek appban, ha egy kontakt megnyitása után a Részletekre nyomsz, és előjön ez:

332423.jpg

Azonnal megoszthatod az aktuális helyzetedet, akár egy órára, a nap végéig vagy a visszavonásig mindig. És akkor a másik rendszeres frissítéseken látja, hol jársz épp. Na jó, nem mozog a kis ikon, de azért tapasztalatom szerint pár percenként ráfrissít. A kézi frissítés nálam nem mindig működött.

Ez a találkozóknál sokat segít, így nem kell méterre pontosan kijelölni egy pontot, ahol összefuttok, a deadline előtt fél órával már meg is tudod osztani a helyzetedet a másikkal. Ebből a késésedre is tud tippelni, meg folyamatosan látja, merre jársz, így beléd szaladhat előbb is, ha épp arra jár.

IMG_8814.PNG

2231.jpg

(Misi barátomnak szóltam már, hogy egy ház az avatarja, de ő sem érti, hogy történt)

Nekem jól jött, amikor valamiért nem tudtam autóval megállni egy adott ponton, a célszemély sem volt még ott, így arrébb kellett gurulni. Vezetés közben is tudtam üzenetet diktálni, hogy "kövess a térképen", majd három pöcköléssel már ott is volt előtte a helyzetem. Ha már nem mozdulsz, akkor vagy ott vársz a másikra, vagy meghaltál.

Általában az első szokott bejönni.