Hát nem tudom:

Persze volt már olyan is, hogy az Apple csinált nagyon gyenge Apple-hirdetést, de ez a fenti sem helyezi új alapokra a kreatív reklámkészítést.

A Samsung egyébként őrületes összegeket öl a termékek népszerűsítésébe, itt van például ez a másik anyag (kösz Dani), amiben azt mutatja be, hogy mire képes a még nem is létező iPhone-iWatch-kombó ellen harcba küldött Samsung-csapat:

 

A legjobb benne, hogy nálam például pont egy Apple-hirdetés fut le a videó előtt. Egyébként is elhibázottnak érzem ezeket a gigantikus költségvetésből összekalapált, 4-5 perces reklámokat, mert ezekből sosem lesz Ender's Game, bármennyire is szeretnék az alkotók, se súlyuk, se minőségük, csak hosszuk van, az meg önmagában nem érték. Remek ötlet volt az Apple reklámszakembereitől bepakolni a gigantikus Godzilla elé az 1997-es egypercest, megmutatni, hogy egy egyszerűen és szépen kivitelezett ötlet mennyivel többet ad, mint egy hatalmas hegybe összehordott pénzhalom. Ha esetleg nektek mást játszana le - nálam még ez futott a Samsung hirdetés előtt: