A fenti két szolgáltató árulja az Egyesült Államokban a mobilt, és a BTIG Research felmérése szerint mindkettőnél toronymagasan az iPhone az első. Az összesített statisztikák szerint a boltok 58 százalékában az iPhone, 21 százalékában valamilyen androidos mobil a legnépszerűbb, 20 százalékukban hasonló forgalmat jelentettek, és száz üzletből csak egyben végzett az első helyen valamelyik másik gyártó terméke.

Szolgáltatókra bontva már izgalmasabb a kép. A Verizonnál már csak 51 százalékkal vezet az iPhone, az esetek 38 százalékában kiegyenlített a küzdelem és 11 százalékban egy 4G LTE Android van az élen.

Ugyanez az AT&T-nél a következőképp alakul: 65 százalék jut az iPhone-nak, 31 százalék az Androidnak, 2 százalék a döntetlennek, 2 százalék a BlackBerry-nek és 1 százalék a Windows Phone-nak. Gondolom a BB két százaléka a Wall Street környékéről jött össze.

A piac tehát egyelőre kétszereplős, az összes első hely több mint 95 százalékát az Android vagy az iPhone szerezte meg.