Mióta Csaba Sarah Palin kapcsán átfogó és kimerítő képet adott a milfségről, a milffé válásról és egyéb mindannyiunkat érdeklő témákról, azóta tudom, hogy egyszer ő is lesz heti Apple-csaj. Az én kedvenc milfem, a Jimmy Choo birodalom alapítója, Christian Slater barátnője, Tamara Mellon.

És miután Csaba nem érzett magában elég erőt, hogy egy Tamarával megbirkózzon, ráadásul ismét itt a kedd, a hétfői Apple-csaj rovat rendes ideje, nekiálltam, hogy megkeressem Mellont egy iPhone-nal, MacBookkal, Xserve-vel vagy akármivel a kezében.

A nyilatkozatai alapján úgy gondoltam, könnyű dolgom lesz. Tamara ugyanis azt állítja, létezni sem tudna az iPhone-ja nélkül, a komplett ruhatárát lefotózza mindenféle kombinációkban, aztán ha gyorsan kell összekapnia magát, már előre kikeresi az alkalomhoz, színhez, mittudoménmihez illő kombinációt.

Hát nem őrület?

Azonban rá kellett jönnöm, hogy Mellon kisasszony nem veszi elő nyilvános helyen az iPhone-ját (legalábbis addig, amíg Steve Jobs nem Jimmy Chooban lép színpadra), így hát elkezdtem vele együtt keresni...

...de itt nem találtuk. Benéztem a legkülönbözőbb helyekre...

...de semmi. De aztán csak megtaláltam. Egyszerűen nem volt esélye eldugni. Nem volt már hová.