Most meg már Kuala Lumpurba ette a fene utazónkat, aki teljesen rákattant a Tower Bloxx nevű játékra, és a malájokhoz látogatott, hogy megnézze, hogyan kell egymásra pakolni 88 emeletet úgy, hogy viszonylag függőleges maradjon a helyzet. Péter kísérte el útjára, akinek köszönjük a képet.

A Petronas Towers a világ legmagasabb épülete volt 2004-ig. Én még általános iskolában a rekordok könyvét bújva a Willis Towert nézegettem minden évben, akkoriban persze nem volt ilyen őrült verseny a legmagasabb épület címéért - mert ugye az rohadt sokba kerül -, a Willis 1974-től egészen 1998-ig uralkodott a hülye antennáinak vagy milyeinek köszönhetően.

A képen látható torony már csak hat évig volt nagy szám, utána jött a Taipei 101, ami meg már csak 3 évig volt nagy szám, a mostani rekorder Burj Dubait ennyi erővel már jövőre lenyomja valami fallikus irodaház, egy idő után meg már snassz lesz a 40. emelet alatt dolgozni.

Ami még szerintem durva - de én valami furcsa okból dolgoztam az irodaház-üzemeltetésben is, szóval lehet hogy csak perverzióból izgat, nektek nem muszáj elolvasni -, hogy 88 emeletes a toronyba belépve hat lift vár minket. Itthon sok 8 szintes irodaházban van ennyi.

Ezek egy része a 0-19-ik, másik részük a 19-38-ik emeletig visz minket, megint mások a 0. és a 42. szint között ingáznak. Akik még feljebb mennek, ide szállnak, aztán átszállnak a fenti két csoport analógiáját utánzó társaikba.

De mi van akkor, ha mi a 33. emeleten dolgozunk, és randink van a 74. emeleti titkárnővel, akit a tetőtéri gépházban akarunk tüzetesebben megvizsgálni? Erre van még két lift beállítva, amik elvisznek minket a 42. emelet átszállóhelyre, ahonnan huss tovább, és nem kell egy földszinti utazással meghosszabbítani a várakozás amúgy is kínos perceit.

Fogalmam sincs, minek írtam össze ennyit, a lényeg, hogy eheti célpontunk a világ harmadik legmagasabb épülete volt, Utazónkat üdvözöljük, képeket ide küldhettek.