Az NYPost egy rövid írást közölt arról, hogy az ötödik sugárúton található, üvegkocka alá rejtett Applebolt meglehetősen nagy forgalmat generál. A tavalyi bevétel állítólag elérte a 440 millió dollárt, ami 1,2 milliós napi bevételt jelent a soha be nem záró bolt esetében. Márpedig ez óriási pénz, még annak tudatában is, hogy a Store valóban folyton tele van: amikor én jártam ott 2007. végén, napszaktól függetlenül zsúfolásig meg volt töltve emberekkel, és bizony lesnem kellett, hogy mikor tudok sorban állás nélkül hozzátenni 150 dolcsit a százmilliókhoz a második generációs iPod nanóm megvásárlásával.Ezt a fotót például este tíz körül csináltam:

Talán még a kocka bevételeinél is érdekesebb, hogy a lap szerint a másik két New York-i bolt körülbelül százmillió dolláros éves forgalmat bonyolít, tehát a három üzlet együttes bevétele eléri a 600-700 milliót. Mivel az Apple évente átlagosan 6-8 milliárd dollár értékben ad el boltjain keresztül, ki lehet számolni, hogy a három New York-i store adja a forgalom közel tizedét.

Pedig az USA ebben az államában az (update: egyik) legnagyobbak az adók, én is majdnem az iPhone-okra zuhantam, amikor kiderült, hogy a 150 dollár valójában inkább körülbelül 164 lesz.