Az Apple a MobileMe előfizetés 30 napos ingyenes meghosszabításával kér elnézést az átállási nehézségek okozta kellemetlenségek miatt. "Az átállás a .Macről keményebb volt, mint hittük" - olvashatjuk a hivatalos értesítésben. A .Mac előfizetők, és az új szolgáltatásra július 15-e előtt feliratkozott ügyfelek egy hónapig ingyen használhatják a szolgáltatást.

A felhasználóknak küldött magyarázatban az áll, hogy a legfontosabb szolgáltatások, a Mail, az iDisk, a Sync, a BackToMyMac és Gallery újraindítása zökkenőmentes volt, csupán a MobileMe webes alkalmazásait nem lehetett egy ideig használni. Mondjuk vannak, akik ezzel vitába szállnának. A kezdeti fogadtatás egyébként az egész világon eléggé vegyes volt, nem működő, majd akadozó iDisk, szinkronizálási problémák is felléptek néhány helyen, de volt, akinek minden simán ment. Sokan amiatt érezték kellemetlenül magukat, hogy a próbaverzió alatt is megterhelte bankszámlájukat az Apple (illetve valószínűleg átmenetileg zárolta az összeget). Pont ezért jó ötlet a hosszabbítás: ha most már tényleg fixen működnek a dolgok, azt a próbaidő alatt kell bebizonyítani, különben au revoire, c'est la vie.