Történt, hogy feladtam egy apróhirdetést. A 2011-es MacBook Air-emet árulom ugyanis (még mindig nem vitte el senki, hajrá, hajrá, alkudni is hajlandó vagyok). Magyar apróhirdetési oldalra tettem ki, magyar szöveggel, magyar forint áron, az első két levél, amit kaptam, mégis angol nyelvű volt. Na nem valami shakespeari értelemben, inkább valahogy így:

Hello is item still available for sale ...

Az email-cím valami kamuszörny, a szöveg meg ennyi, mint amit fent láttok. Se puszi, se pá. Ez egy igazi úr, gondoltam.

mem.jpg

Visszaírtam neki kíváncsiságból, persze rögtön kiderült, hogy a feladó nem Magyarországon él, és egy harmadik országba kellene küldenem a gépet, és majd átutalással fizetne.

Na, mondom, ilyenből jött kettő is.

Nem mentem bele a játékba, aminek a végén valószínűleg az lett volna a fejlemény, hogy nyugodtan adjam fel a csomagot, és máris utal becsszóra. Nem biztos, de nagyon valószínű.

Úgyhogy vigyázzatok, mert már sokan megjárták így. A pénz persze nekik soha nem jött.