Az IKEA-tól kaptam egy hírlevelet. Ez állt benne.

Az IKEA visszahívja a MYSINGSÖ strandszékeket leesés, illetve az ujjak becsípődésének veszélye miatt. Az IKEA arra kér mindenkit, hogy amennyiben 2017 februárja előtt vásárolt MYSINGSÖ strandszéket, hozza vissza a terméket a legközelebbi IKEA áruházba, ahol visszakapja a teljes vételárát.

 A strandszék levehető huzatának mosása után, amennyiben a termék újra összeszerelése helytelen módon történik, felmerül a leesés, illetve az ujjak becsípődésének kockázata. Az IKEA öt olyan esetről értesült, amikor a nem megfelelő összeszerelés miatt a MYSINGSÖ strandszékek használat közben összedőltek. Mind az öt esetben ujjsérülés történt, ebből három baleset körömsérüléssel járt. Az említett sérülések Finnországban, Németországban, az Egyesült Államokban, Dániában, illetve Ausztráliában történtek.

Ezt így kell intézni. Nem vettem ilyen strandszéket, de ha valaha veszek, attól a cégtől szerzem majd be, aki

világszerte öt eset miatt azonnal beavatkozik, értesít engem a problémáról, akkor is, ha miattam esek le a saját székemről.

Közben az Apple még mindig gondolkozik azon, hogy vajon az iPhone 6-osok is érintettek-e a "váratlan leállás" ügyben, pedig a dolog mindenkinek nyilvánvaló, akinek véletlenszerűen leáll az iPhone 6-osa. Nagyon sokan vannak.

Ha én tudatos vásárló vagyok, és soha nem volt még iPhone-om, az eset hallatán elgondolkozom, vegyek-e egyáltalán.

(Nem, nem állítottam, hogy az Apple-nek vissza kéne hívnia az iPhone 6-osokat, és vissza kellene adnia a pénzt. De beavatkozni be kellene, mielőtt a bizalomvesztés jobban átterjed a széles tömegekre)