Az Apple más külön weboldalt is rittyentett az Orchard névre keresztelt projektjének, ami tíz zseniális, kitartó, kíváncsi, csapatjátékos és idealista marketing kreatívot hivatott találni a cégnek. A jelentkezőkkel szemben az elvárás leginkább kreatív kommunikációs diploma és 3 év tapasztalat, de ez sem kötelező. Miután felvételt nyernek, az orchardosok az Apple alkalmazottakkal együtt dolgoznak majd, saját projekten.

 screen_shot_2016-10-06_at_08_48_10.png

Nem teljesen világos, hogy miért alapít az Apple ehhez egy külön szervezetet, saját névvel, logóval, hacsak nem valami saját iskola előkészítése zajlik épp, és az első fázist látjuk most. Az biztos, hogy az Orchard aloldala az Apple.com-on minimum érdekes, a hatalmas méretű folyószöveg félkövérrel szedve nem az, amire az Apple-től számítunk. Pont olyan, mintha egy különálló, kissé rebellisnek tűnő szervezet bontogatná a szárnyait, és valami meglepőre készülne.

A toborzó szöveg pedig valahol hasonlít az átlagos Apple-filozófiára, de egy picit már túltolja azt. Mintha meg akarták volna mutatni, mennyire faszán kreatív marketingesek ülnek ottan, hogy jól megtanítsák neked, hogy kell ilyen szöveget írni. 

The moment is now. Throw everything you know out the window. All in. If you’re lucky enough to make the cut expect to surround yourself with like-minded souls who are as terrified and excited as you are. Be part of a handpicked team with a plethora of talent.

Kick ass together. Panic together. Grow together. Work alongside the brains behind all the iconic work you love from Apple. Watch and learn. Trust your gut. Challenge our ways. Have an impact on everything you touch. Be prepared to stumble and fumble and embarrass yourself. It will be messy, and it won’t be pretty at times, but if you stick together as a team, you’ll build a special bond and something truly great will come out of it all. Take it from us. It’s the only way. Does this proposal sound crazy to you? Good. We like crazy.

De egy igazi marketing tehetség ezt átlátja, és válaszként egy ennél is hatásosabb szöveggel válaszolni.