Lehet, hogy úgy néz ki, mint egy elektromos fogkefe cserefeje, de a fogyasztók fantáziáját egészen biztosan beindította. A Merrill Lynch több, mint ezer fős merítéssel készülő félreprezentatív felmérése alapján a megkérdezettek 12 százaléka nyilatkozott úgy, hogy meg fogja vásárolni az új generációs Apple-fülest, amint kijön. 

airpods-1024x576.jpg

 

Ez összenézve a második szériás Apple Watch-okkal, amikre csak 8 százalék mondta ugyanezt rögtön kicsit perspektívába helyezi a dolgokat. A BusinessInsider szerintem kissé elhamarkodott becslése ezt a százalékos arányt egyből ki is vetíti a teljes amerikai lakosságra, hárommilliárdos bevételt vizionálva csak a fülesekből, amit én egyelőre kissé korainak érzek, de ne legyen igazam. Nekem tetszik ez a kis gyösz.

A vezeték nélküli fülesek elvileg magukban öt órát bírják egy töltéssel, míg a hordtok további 24 órára elegendő delejt képes raktározni az AirPods számára. A forma ráadásul szinte semmit nem változott az EarPods-hoz képest és a párosítás sosem volt ennyire seggfájás-mentes.

A korai tesztek szinte egyöntetűen arról számoltak be, hogy a hangzás a nagy öreghez hasonlóan tűrhető és bár a kinézet kissé fura, az AirPods jóval kevésbé hajlamos kipotyogni a fülből mint elődje - ami jó hír az emiatt aggódóknak.