Oké, nem csak, de lényegében igen.

apple-watch-macbook-air-ipad-air-iphone-6-image-001.jpg

Figyeljetek: a Piper Jaffray 6500 tinédzser bevonásával készített felméréséből kiderül, hogy az iPhone piaci részesedése 69, mondom HATVANKILENC százalékos ebben a korosztályban, ami három százalékpontos növekedést jelent az eleve szenzációs tavalyi eredményhez képest. Ez olyan túlsúlyt mutat, hogy tisztán látszik: vannak az iphone-osok, ez a nagy többség, és vannak a punkok, emósok, fekete párducok, amishok, akik valamilyen módon meg akarják különböztetni magukat a masszától, ők vesznek valamilyen furcsa okból valamilyen más telefont.

A tabletpiac ennél a generációnál is zsugorodik, 59 százalékuknak van valamilyen készüléke, ami 3 százalékpontos süllyedést jelent egy év alatt, ennek a nagy része azonban iPad, 18 százaléka androidos készülék.

És befutott egy új szám is tavalyhoz képest: a fiatalok 12 százaléka kapott már okosórát, ebben a szegmensben 71 százalékos az Apple Watch részesedése, második a Nike 12 százalékkal, harmadik az Android hattal.

Szóval: a három fő kategóriában kétharmados az Apple piaci részesedése a jövő generációjánál. Wow.