A Gizmodo a közismert, ámde nem tévedhetetlen Apple elemzőre hivatkozva most azt írja, Cupertino inkább a prémiumszekciót célozhatja jövőbeli modelljével, mintsem hogy a népautó címére pályázzon. Hogy ez mit jelent?

Hogy a modell nagyjából közel 100 új iPhone 6S árába fog kerülni. Vagy négy és fél Apple Watch Editionébe - ahogy tetszik.

concepto-dise_o-1.jpg

Arra számít, hogy az autót már 2019-2020 környékén megmutatják a nagyközönségnek, de megvásárolni majd csak egy kicsit később lehet. Biztos, hogy ez jó húzás a már így is az Apple érkezésére készülő autóiparban? Láttunk már olyan autót, ami jelentős részben a bemutatás után hosszú ideig húzott piacradobás miatt bukott meg.

Azt már ő is kb. axiómaként kezeli, hogy az Apple marad a szokásos modus operandinál és kiszervezi a gyártást valamelyik másik céghez. Miért tenne másként?