Lovas Endre régi tettestársunk, mármint ő fejlesztette nekünk az Egy nap a városban alkalmazást, sőt, nagyon sokat dolgozott a jótékonysági projektünkön, a Város hősén is. Egyébként meg világhírű Budapesten, mert ő követte el a Parkolás appot, és most újra belecsapott a lecsóba: Riegler Lászlóval együtt bulipartner-szervező alkalmazást készítettek.

Hogy mit?

Azt. Én már láttam. Őrült jó, ezzel szeditek majd fel nemsokára a csajokat, férfiakat, óriási forradalom jön a budapesti bulipiacon. Mondjuk amikor én teszteltem, csak Endrét tudtam volna felszedni, mert kizárólag mi voltunk a bétaidőszakban a rendszerben, de nemsokára elözönlik a népek, és akkor jön az őrület, nézzétek csak a screenshotot:

fal.png

Mielőtt beadják jóváhagyásra az App Store-ba az appot, három dolgot még szeretnének:

  1. Nagyobb közönség előtt teszteltetni. (Ők ugyanis a saját gondolataik foglyai, ti pedig mindent másképp láttok. És hát több szem, többet lát!)
  2. Ha már mások is megnézik, kikérni a véleményüket.
  3. Végül pedig, javaslatokat várnak, hogy mi legyen az app neve.

Jól látod: Mi legyen az app neve. 

Van pár ötletük, de nem tudnak megegyezni. Ezért arra gondoltak, hogy döntsék el a tesztelők.

Szóval: a party app egy estés teszteléséhez budapesti fiatalokat keresnek. Nincs szigorú forgatókönyv, a feladat csak annyi, hogy nyomkodd az appot! Ha egyébként épp szórakozni készülsz, akkor meg feltétlen meg kell nézned, lehet, hogy neked jön össze az első randi ever a világsikersztorira predesztinált programmal.

Tehát, ha december 12-én Budapesten leszel és még nincs programod, Te vagy az ő emberük. Kis szerencsével már aznap új emberi lényekkel bulizhatsz!

Jelentkezni szombat estig ezen a mailcímen tudsz, kattints!

Segíts nekik! Tesztelj, véleményezz és válaszd ki az app nevét!!