screen_shot_2015-02-25_at_09_18_49.png

A robbanásszerűen fejlődő digitális iparág legforróbb trendjeit hozza Magyarországra az SM 2015 konferencia április 8-9-én. Az esemény keretében a mobilpiac, a smart technológia, a közösségi finanszírozás, a viselhető eszközök, a hazai startup világ és egyetemi innovációs tevékenység aktualitásait szedik ízekre vezető hazai és külföldi szakemberek. A konferencia emellett hangsúlyosan foglalkozik azzal, hogy hogyan lehet Magyarországról nemzetközileg sikeres techcéget építeni.

Az idén hatodik alkalommal megrendezésre kerülő SM 2015 (korábbi nevén Smartmobil) konferencia immár kétnapos programmal várja a legfrissebb nemzetközi és hazai digitális trendek iránt érdeklődő szakembereket. Az esemény mintegy 170 előadással, a legfrissebb tech trendek mellett azt is mélységében tárgyalja, hogy egy ötletből hogyan lehet jól működő üzletet létrehozni a digitális iparágban.

Az SM 2015 a korábbiakhoz hasonlóan továbbra is erőteljesen fókuszál a mobilpiaci trendekre és lehetőségekre. A konferencián előadást tart többek között Damien Perillat, az egyre inkább terjedő mobilfizetés egyik globális úttörője, a PayPal regionális ügyvezető igazgatója. Ezen kívül szó lesz a legújabb lokalizált mobilhirdetési, app, dizájn és játékfejlesztési trendekről is kiváló hazai és külföldi előadók tolmácsolásában.

Budapestből okosváros: lehetséges?

Az SM 2015 új témaként kiemelt figyelmet szentel a smart technológia egyre jelentősebb térhódításának. Az okosotthonok és az okosautók mellett terítékre kerülnek az okosvárosok is. A számos nemzetközi előadót felvonultató szekció igazi kuriózuma Vitézy Dávid előadása lesz, aki választ ad arra a nagyon izgalmas kérdésre, hogy hogyan lehet Budapestből high-tech, trendi okosváros.

Menő üzlet egy ötletből: Hogyan érhet el nemzetközi sikert egy startup?

Egyre több hazai startup cég próbál betörni a világpiacra különböző technológiai fejlesztésekkel, közülük többen szép sikereket is elérnek. Az SM 2015 a lehető legtöbb oldalról járja körbe, hogy hogyan tud egy startup egy jó ötletre alapozva nemzetközileg sikeres céget építeni, beleértve az átütő sikerhez elengedhetetlen nemzetközi kapcsolatok kialakítását és a tőkebevonást is. A konferencia felhozatala nagyon erős ebben a témában: előad Konrad Lauten az Indiegogo közösségi finanszírozási oldal korábbi európai marketingvezetője, aki első kézből tudja, hogy hogyan lehet az induláshoz szükséges tőkét online közösségi támogatással összegyűjteni. Clyde McKendrick, a POSSIBLE UK vezető stratégája arra ad választ, hogy hogyan vezethetünk be egy terméket a közösségi oldalak segítségével. Marc Sommer, a Deutsche Telekom AG termékmarketing alelnöke pedig abba avatja be az érdeklődőket, hogy milyen módon lehet nagy nemzetközi partneri kapcsolatokat létrehozni, illetve érvényesülni a globális piaci környezetben. Míg Marcus Steinhauser, a digitális termékek felhasználói tesztelésében piacvezető Testbirds operatív vezetője a német techpiac működésébe, és a cégépítés ottani gyakorlatába nyújt értékes betekintést.

A rendezvényre 2015. március 2-ig kedvezményes áron lehet regisztrálni.

További információ és regisztráció: weblap / facebook