Napok óta megy a susmus. Először az Instagramon jelentek meg fotók, Mikael Silvanto, az Apple dizájnere örökítette meg a repülőgépen kapott pezsgőjét, ami mellé a sokat mondó #next stop #paris #parisfashionweek leírást adta. Később is láttak az Apple dizájnerei közül néhányat a divathéten.

apple-design-team-01.png

Aztán tegnap a Colette kirakatát már meg is csinálták. Rajta imádnivaló Apple Watch feliratokkal, színes, zabálnivaló kis buborékikonokkal, az egyik buborékban egy valódi Apple órával. 30-án, vagyis ma egy “egynapos élményt” hirdettek az Apple órájával, hogy ez alatt pontosan mit értettek, nem derült ki.

Screen Shot 2014-09-30 at 11.51.27.png

Egészen két órával ezelőttig, amikor a francia mac4ever ki nem tette a jó minőségű képeket:

12738_apple-watch-chez-colette-les-journalistes-ont-pu-la-toucher-photos.jpg

12739_apple-watch-chez-colette-les-journalistes-ont-pu-la-toucher-photos.jpg

Itt van Jony Ive is, együtt mutatják be divatmagazinoknak az órát. Fel lehet próbálni, tapogatni. A szoftverről nincs hír, lehet hogy csak az időt mutatja még a vaccs.

Egyre világosabb, hogy az Apple miért alkalmazott annyi nagyágyút a divatvilágból: tényleg luxus kiegészítőként akarja pozicionálni az óráját, legalábbis az Edition kiadást. John Gruber tippje az 5-10 ezer dolláros óráról egyre közelebb kerül a földhöz.