Úgy történt, hogy fogtam a kezemben az iPhone-om, amit az elmúlt másfél évben azért már leejtettem párszor, csak eddig minden zuhanást megúszott, aztán E. úgy gondolta, hogy valamiért elkezd hadonászni mellettem, és a mozdulatsor végén a mobil kirepült a kezemről, egyenesen a díszkőre, majd ez történt vele:

P1240633.JPG

Őszintén meg voltam győződve arról, hogy a gorilla glass elpusztíthatatlan, hogy képtelenség olyan erővel megütni, hogy az komoly sérülést okozzon, és hogy a betört kijelzős iPhone-okról szóló hírek kizárólag ellenséges propagandák. Hát nem. Szóval fogtam a mobilt, elvittem a szervizünkbe és megnéztem, hogyan történik a szerelés.

Meglepetésemre viszonylag gyorsan megvan az egész, a meló bonyolult, de a szervizesen néhány gyakorlott mozdulattal hamar megoldják a problémát.

Először lekapják a régi kijelzőt, úgy vigyáznak rá, mintha nem lenne eleve kuka az egész:

P1240639.JPG

Aztán jöhetnek ezek a jelentéktelen kis csavarok:

P1240640.JPG

Néhány perccel később már lent is van az előlap, kikerült a gomb, a vékony kis fémpanel, szanaszét van a telefon:

Búcsú másfél évtől:

Az összeszerelés innentől kezdve már pont úgy zajlik, ahogy a szétszedés, kábelek a helyükre, gombok-csavarok a megfelelő pozícióba és néhány perccel később már új mobilom van, legalábbis pont úgy néz ki:

P1240653.JPG

Most egyébként akciósan 29.900 a csere és a statisztikák szerint sajnos népszerű szolgáltatásról van szó, sokan hozzák be a szervizbe a törött iPhone-jukat.

Biztos ti is sokat barátkoztok E-vel.

A másik nagyon gyakori hiba ebben a kategóriában az elázás: állítólag a nagy esőzések után rengetegen hozzák be a telefonjukat és tartok tőle, hogy a szerdai vihar megint felpörgeti a piacot.

Nektek sérült már meg valamilyen módon az iPhone-otok?