Az Apple nemrég publikált egy speciális aloldalt a honlapján, Life on iPad néven. Ez áll egyrészt egy összefoglaló videóból, valamint hat különböző történetből. A téma: ki mire használja az iPadjét, ha professzionális feladatról van szó.
A videó egyébként nagyon hangulatos, és ismét az embert, az eszköz használóját állítja középpontba. Ezt a kellemes felütést fokozzák az egyedi történetek, amikben egy szélerőmű-szerviz vezetője, vagy Mark Post off-road versenyző, egy sebész, Bridie Farrell gyorskorcsolyázó bajnok, egy koreográfus szólal meg, na meg a kedvencem, a Palmaz Vineyards Napa-völgyi borászat.
Azért a kedvencem, mert nagyon különös volt látni az Apple weboldalán a borászattal kapcsolatos képeket. Engem az Apple-kütyük és a borok is érdekelnek ugyanis, de ebben az esetben most valahogy egyesült a fejemben a kettő egy különös szinesztéziával:
Christian Gastón Palmaz beszél a borászatról a leírásban, arról, hogy milyen appokat használnak a művelésnél. A Field Assetset, hogy kellő mennyiségű információt tudjanak tárolni a különböző termőterületekről, a Topo Mapset, hogy tudják, egy adott terület pontosan mennyi napsugárzást kapott. Mesélnek egy egyedi alkalmazásról is, amit külön az iPadre készíttettek egy programozóval, és az erjesztés munkafolyamatait egyszerűsíti.
Még nem kóstoltam a boraikból, de miután elolvastam a leírást, és megnéztem a zseniális fotókat, kedvem támadt. Tipikusan olyan marketingfogás, amikor mindenki nyer. Szeretem az ilyet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.