Az Apple nemrég publikált egy speciális aloldalt a honlapján, Life on iPad néven. Ez áll egyrészt egy összefoglaló videóból, valamint hat különböző történetből. A téma: ki mire használja az iPadjét, ha professzionális feladatról van szó.

A videó egyébként nagyon hangulatos, és ismét az embert, az eszköz használóját állítja középpontba. Ezt a kellemes felütést fokozzák az egyedi történetek, amikben egy szélerőmű-szerviz vezetője, vagy Mark Post off-road versenyző, egy sebész, Bridie Farrell gyorskorcsolyázó bajnok, egy koreográfus szólal meg, na meg a kedvencem, a Palmaz Vineyards Napa-völgyi borászat.

Azért a kedvencem, mert nagyon különös volt látni az Apple weboldalán a borászattal kapcsolatos képeket. Engem az Apple-kütyük és a borok is érdekelnek ugyanis, de ebben az esetben most valahogy egyesült a fejemben a kettő egy különös szinesztéziával:

Screen Shot 2013-11-22 at 14.18.58.png

Christian Gastón Palmaz beszél a borászatról a leírásban, arról, hogy milyen appokat használnak a művelésnél. A Field Assetset, hogy kellő mennyiségű információt tudjanak tárolni a különböző termőterületekről, a Topo Mapset, hogy tudják, egy adott terület pontosan mennyi napsugárzást kapott. Mesélnek egy egyedi alkalmazásról is, amit külön az iPadre készíttettek egy programozóval, és az erjesztés munkafolyamatait egyszerűsíti.

story_final.jpg

Még nem kóstoltam a boraikból, de miután elolvastam a leírást, és megnéztem a zseniális fotókat, kedvem támadt. Tipikusan olyan marketingfogás, amikor mindenki nyer. Szeretem az ilyet.