A magyar App Store-ban is elérhető játék néhány nap alatt hihetetlen letöltési számokat generált: keddre elérték a 16 milliós álomhatárt, amivel az EA történetének legsikeresebb mobiljátékává vált a Plants vs. Zombies 2.

A program felépítése nagyban emlékeztet a 2010-es eredetire, persze kaptunk egy rakás új növényt, kivégzési módot, és mivel a sztori középpontjában az időutazás áll, eljutunk például az ősi Egyiptomba (én még itt tartok), meg hasonló izgalmas helyszínekre is.

A játék ingyen letölthető és ingyen végig is játszható, ami tök jófejség, viszont én ezt legalább olyan béna dolognak tartom, mint az üzleti modellt, ami arra építi, hogy időnként azért mégiscsak veszel igazi pénzért játékérmét, növényeket, meg hasonlókat.

Ha tök ingyen nyomod végig, az a bénaság, hogy a programmal mégis dolgozott egy rakás ember, örömmel fizetném ki érte az az 1-2 eurót, amennyibe az ilyen játékok előbb-utóbb kerülni szoktak (máris kábé 4,7 milliárd forintos bevételnél tarthatnának, persze fizetősben kevesebben töltötték volna le). Ha meg a játékmenet közben fizetek, az se jobb, sokkal egyszerűbb egy összegben kiperkálni az árát, mint félóránként azon gondolkozni, hogy vegyek-e még játékpénzt igaziért, aztán az utolsó pálya után szembesüljek vele, hogy kifizettem húsz eurót egy két eurós appért.

Tudom, ez az In App Purchases, erre megy a világ, én meg vonuljak vissza, vén hülye vagyok.