almalé és kungfu Rólunk

Lefújták Steve Jobs emlékgraffitijét

Kornél küldött nekünk egy levelet és két fotót, olvassátok.

Filatorigát és Árpád híd közötti szakaszon van egy hosszú falfelület, melyet graffitik díszítenek. Ott van Steve Jobs is, halála után pár nappal került oda. Azaz csak volt. Szombaton bicikliztem be a városba, amikor a fal előtt elhaladva láttam, hogy pár ember épp Jobs arcára festi rá szaros rajzocskáját, ami egyébként nagyon igényes, mesteri munka lett, ahogy az a mellékelt képeken is látszik... Lefékeztem, és megkérdeztem: "Baszki, Steve Jobs hova tűnt???" Mire ő rám nézett (a fickóról sugárzott, hogy tök ostoba) és csak ennyit mondott: "Elfelejtődöt."

Le szerettem volna fényképezni, hogy ki is volt ő, de jobbnak láttam nem kekeckedni, mert a végén nem írtam volna meg az iPhone-omról ezt az emailt. Azért egy képet küldök a műről, kár hogy nem vászonra festette, így nehezen fogják elszállítani a Nemzeti Múzeumba. Az egészben szerintem az a szomorú, hogy egy igényes festmény helyére egy szar került.... 

Taker Jobs halálának másnapján küldött el nekünk egy fotót a graffitiről, amivel tiszteletét rótta le az Apple vezére előtt. Ne búsuljunk, van, akinek a munkájára mindig is emlékezni fognak.



Így vegyél iPhone 4S-t Törökországban

Nem mai a történet, néhány hete bukkant fel ez a videó, de sokan szerintem még nem láttátok. Egy férfi egy remek kis unboxing videót tett fel a videómegosztókra, amin egy Törökországban 500 euróért vásárolt iPhone 4S-t csomagol ki. Vagyis valami hasonlót.

Minden tisztelet neki, hogy nyíltan felvállalja, mekkora balekot csináltak belőle.



Minden negyedik iPad-vásárló Apple-szűz

Mindig is tudtuk, hogy az Apple kézikütyüjei remekül hozzák be az új ügyfeleket, akik a halo effektus miatt más termékekre is áttérnek. Viszont az NPD Group felmérése még így is meglepő: szerintük az egyesült államokbeli iPad-vevők 25 százalékának nem volt még korábban Apple-cucca, vagyis sem iPhone-ja, sem MacBookja, de még egy szaros iPodja sem. Ami manapság nagy szó már arrafelé.

Persze eddig, az iPhone-ok és iPodok esetében arra következtettünk, hogy az asztali gépek és a laptopok eladásai nőnek a kézikütyüknek köszönhetően. Ez így is volt, hiszen az Apple szándékosan úgy alakította ki a termékcsaládját, hogy minden a központ (a vas) körül forgott, így alakítva ki a teljes ökoszisztémát. Ha vettél egy periféria-eszközt, akkor elkezdtél vágyni a központra, MacBookra, iMacre is.

Ez mára viszont már megváltozott. Az Apple kihirdette a post-PC-korszakot, és az iOS-eszközöket minél önállóbbra akarja nevelni, hogy ne legyen szükség a hagyományos értelemben vett számítógépre a működtetéshez. Efelé mutatnak a frissítések közvetlenül a készüléken történő telepítési lehetősége, a wifis beállítási lehetőségek és az iCloud szolgáltatásai is (backup a felhőbe, és a vásárlások automatikus letöltése minden eszközre). Egyre kevesebb szükség van tehát egy Macre a működéshez.

Látszólag tehát ezek az új Apple-vásárlók az iPadjükkel kevesebb motivációt kapnak másik Apple-termék vásárlására. Ez azonban nem igaz. Korábban írtuk, hogy az új szolgáltatásokkal mennyire kibővültek, mennyire természetessé váltak egy Apple-ökoszisztéma szolgáltatásai, és ha ezt a képet nemsokára egy Apple tévével is kiegészítik, akkor egyértelmű lesz, hogy lecsapnak rá a márkát addigra megkedvelő fogyasztók.

Mert megkedvelik, abban biztos vagyok.



Smarteast Híradó 8.

Újra a stúdióból jelentkezünk a mostani adásban, melyben beszámolunk arról, hogy az Apple-nek végtelen pénze van, a Google bemutatta a Dropbox és SkyDrive új ellenfelét, érik a 10. számú szeder-rendszer és végül, hogy megint a statisztikák böngészése buktatta le a Microsoftos újdonságokat.

weboldalunk | videóink | írj nekünk!





CyanogenMod 9 magyarul
Megérkezett a Google Drive
Budapesten támadja a Greenpeace az Apple-t
Botrányosan nagy profit az Apple-nél





Egyre több helyen árulják az olcsó Curve-öt
BlackBerry 10 - valami nagy kezdetén
Frissül a Facebook app
Frissült a Skype és a SkyDrive
Mindig a statisztika

A videót Polcz Péter készítette



Újabb Apple-vezető hagyja el az anyahajót

Benjamin Fay, az Apple retail real estate vezetője követi volt főnökét, Ron Johnsont a J. C. Penney üzletlánchoz. Feladata lesz a boltok új kinézetének és stílusának, arculatának megvalósítása.

Ron Johnson tavaly november 1-től vezeti a teljes J. C. Penney-t, a több mint ezer üzletből álló hálózatot. Úgy látszik, volt kollégáját is sikerült meggyőznie arról, hogy ha nem is cukros vizet, de ruhákat, bútorokat, ékszereket és elektronikai eszközöket adjanak el együtt.

Ron az újságírói kérdésre nagyon dicsérte volt kollégáját, kiemelkedő vezetői képességekkel megáldott kreatív profinak írta le, akinek a dizájnról alkotott elképzelései tették elismertték az Apple Store-okat világszerte.

Hát az igaz, hogy J. C. Penney-kre is ráfér valami hasonló:

forrás: Wikipedia




süti beállítások módosítása