Én értem, hogy ha egy hadvezér kiáll az emberek elé, és olyanokat mond, amiket már mindenki hallott, az rosszabb, mintha nem mondana semmit.

Értem, hogy meg kell lepnie. Hatást kell kiváltania. De szerintem mindenekelőtt szilárdan a tényekre alapozva kell ezt tennie, hogy aki hallja a kinyilatkoztatását, úgy érezze: tényleg, erre már én is gondoltam. Pedig nem gondolt.

Ballmerdemo_Print.jpg

Ezek után lássuk, Steve Ballmer hogyan oldja meg ezt a problémát egyik nyilatkozatában:

Bármilyen kategóriában is gyárt terméket az Apple, ott ő csak egy kis játékos (low volume player) - kivéve a tableteket.

Tehát az Apple jelentéktelen szereplője az okostelefonok, az mp3-lejátszók és a számítógépek piacának is. Itt találhatjátok egy részletes cáfolatát ennek a kijelentésnek, én csak egyet emelnék ki: a legutóbbi negyedévben az Apple 17 milliárd dollárt hozott ki az iPhone-ból. A Microsoft teljes bevétele ebben az időszakban 16 milliárd dollár volt.