A Pocket-link információi szerint az Apple négy országban vezetett be új szolgáltatást: az Egyesült Királyságban, Németországban, Spanyolországban és Brazíliában az iPhone vagy az iPad helyi weboldalán nemcsak telefonos segítséget kínálnak, hanem szakértőkkel chatelhetnek azok, akik többet akarnak tudni.

apple-online-store-genius-uk-us-2.jpg

A szolgáltatás nem korlátozódik az eladás elősegítésére, fel lehet tenni kérdéseket az eszköz beállításával kapcsolatban is, így gyakorlatilag egy kényelmes, ingyenes support-lehetőséget ajánlottak fel a vásárlóknak az adott országokban. Az Ask More gomb elvileg az iPhone vagy iPad aloldalon a telefonos elérhetőség mellett tűnik fel, ha kinti címről próbálkozunk.

Reméljük tényleg emberek vannak a túloldalon, és nem a Siri 2.0-val kísérletezik az Apple. Mindenesetre ha az alábbi párbeszédet sikerül csak kisajtolni belőlük, a Cleverbot felvásárlása fogok gyanakodni:

Screen Shot 2012-08-30 at 8.12.55 AM.png

A csaj meg még mindig nagyon-nagyon másnapos. De azért aranyos:

Screen Shot 2012-08-30 at 8.45.16 AM.png