Kornél küldött nekünk egy levelet és két fotót, olvassátok.

Filatorigát és Árpád híd közötti szakaszon van egy hosszú falfelület, melyet graffitik díszítenek. Ott van Steve Jobs is, halála után pár nappal került oda. Azaz csak volt. Szombaton bicikliztem be a városba, amikor a fal előtt elhaladva láttam, hogy pár ember épp Jobs arcára festi rá szaros rajzocskáját, ami egyébként nagyon igényes, mesteri munka lett, ahogy az a mellékelt képeken is látszik... Lefékeztem, és megkérdeztem: "Baszki, Steve Jobs hova tűnt???" Mire ő rám nézett (a fickóról sugárzott, hogy tök ostoba) és csak ennyit mondott: "Elfelejtődöt."

Le szerettem volna fényképezni, hogy ki is volt ő, de jobbnak láttam nem kekeckedni, mert a végén nem írtam volna meg az iPhone-omról ezt az emailt. Azért egy képet küldök a műről, kár hogy nem vászonra festette, így nehezen fogják elszállítani a Nemzeti Múzeumba. Az egészben szerintem az a szomorú, hogy egy igényes festmény helyére egy szar került.... 

Taker Jobs halálának másnapján küldött el nekünk egy fotót a graffitiről, amivel tiszteletét rótta le az Apple vezére előtt. Ne búsuljunk, van, akinek a munkájára mindig is emlékezni fognak.