Amire senki sem számított: az átlagfelhasználók ugyan egyre nagyobb lelkesedéssel vásárolják a kaliforniai cég termékeit, a Forrester felmérése szerint azonban a márka a cégeknél is egyre népszerűbb. A változás elsősorban a felhőalapú szolgáltatásoknak, az iPadnek és az egyre jobb laptopoknak köszönhető.

Ezek együtt meglepő növekedést okoztak. Persze a vállalati piac még most is a Windows-alapú gépeké, ám míg három éve ebből a szegmensből alig 2 milliárd dollárt hasított ki az Apple, addig 2010-ben már 6 milliárd dollár körül járt a cég, 2011-ben az elemzések szerint 12 milliárdig jutott, amit idén 19 milliárddal fejelhet meg. Sőt, a Forrester szerint jövőre 28 milliárdos vállalati bevételre számíthat az Apple, a teljes céges költés harmadára, míg a windowsos rendszerek részesedésre 86 százalékról 66 százalékosra csökkenhet.