Múlt héten az Egyesült Államokban, egészen pontosan Seattle-ben voltam. Nem éreztem különösebben jól magam, alig fél szabadnapom volt, de már ennyi idő alatt is kiderült, hogy ez a város nem nagyon tud felkavarni. Viszonylag hamar ráuntam, na.

Volt viszont néhány dolog, ami tetszett: a lazacok közelről végignézhető vándorlása, a fókák, a chowder, és nem is annyira tetszett, de inkább meglepett ez az Apple-automata:

Korábban olvastam már arról, hogy létezik ilyesmi, még az is lehet, hogy a blogon is beszámoltam róla, élőben mégis más látni a szerkezetet.

Érdekes kontraszt volt egyébként, hogy eközben az emberek a bankokat hibáztatva tüntettek az utcán, itt épp kiszabadultam a tömegből:

Anélkül, hogy letagadnám a bankok felelősségét sok ember nyomorúságában, azért érdemes elgondolkozni azon is, hogy normális-e az a társadalom, amelyikben nyolcszáz dolláros termékeket hirtelen felindulásból egy automatából vásárol meg az ember.