A héten a BuBi szakmai fórumán ültem, és a másik blogunkra, az Egy nap a városbanra toltam az anyagot folyamatosan. Hátul gépeltem nagy buzgalommal, a gépből oldalt kiállt a 3G-s modem, vigyáztam, le ne törjem. Így telt az idő.

Ha egy érdekes diát vetítettek a vászonra, előrefutottam a fényképezőgépemmel, csatt, aztán vissza. Kikaptam az SD-kártyát, próbáltam volna bedugni, de ezzel szembesültem:

Nem fér be a helyére az SD-kártya.

Kapcsolat bontása, modem kihúz, bedug az Air másik oldalán. Így már minden rendben volt, egészen addig, amíg a laptop akksija nem kezdett el vészesen merülni (4-4,5 óránál többet nem bír). A székem mellett találtam egy csatlakozót, elővettem a töltőt, de sajnos ez fogadott:

Jól látjátok, nem fér el a csatlakozó. Vagyis a három közül ki kell választani kettőt, amit használsz: 3G-s modem, SD-kártya, hálózati töltő. Roppant kellemetlen, és igazából nem tudom, hogy a bazi nagy modemek készítőjét okoljam, vagy az Apple-t, ahol a mindenfelé elterjedt mérettel már nem számoltak, annak ellenére, hogy a fél Mac-közösség könyörgött nekik a SIM-kártya-foglalatért és a beépített modemért a laptopokba.

Azt hiszem, a végső megoldás mégis ez lesz:

Röhej.