Ezeken töltöttem az elmúlt éveimet. Hüppögök, de nincs mit tenni: eladom a régi Macjeimet! Mielőtt feltenném valamilyen adok-veszek oldalra, gondoltam, felajánlom nektek is.

Nemcsak jó állapotban vannak, de blogtörténelmi jelentőségük is közismert. Ezeken indult be az Appleblog, majd később az Egy nap a városban is. Vagyonokat érnek majd 600 év múlva. Minimum!

Van egy 2007 októberében vásárolt Mac minim, 1.83 gigahertzes Core 2 Duo procival, 2 gigabájt RAM-mal, Combo Drive-val. Megkímélt állapotban, gyakorlatilag az elmúlt két évben csak filmnézésre kapcsoltam be, szóval a futott kilométer igen kevés. Távirányító is jár hozzá, meg egy Tiger operációs rendszer (azt is hogy szerettem!!!). 100.000 forint. Szóval aki először küld egy vásárlást lefixáló emailt ide, az elviheti.

Van még egy 2008 áprilisában vásárolt MacBookom, 2.0 gigahertzes Core 2 Duóval, 2 gigabájt RAM-mal, Combo Drive-val. A topcase cserélve volt, most szinte új, a gép belseje pedig karbantartott (erről poszt is készült - nem, azóta már nem fekete a belseje). Ehhez is jár egy távirányító, valamint egy Mac OS X Leopard DVD. 130.000 forint. Aki először küldi a foglaló emailt ide, az viheti.

Hát csak ennyit akartam mondani, Isten áldja kenteket.