Azt eddig is tudtuk, hogy az iAd szolgáltatással nem minden nagyvállalat értett egyet, nekik az Apple nyitva hagyta a kaput, hogy keressenek más reklámszolgáltatót. Egyrészt a magas minimum rendelési összeg, másrészt az Apple állítólagos kekeckedései riasztották el például az Adidast vagy a Chanelt.
A konkurenciához fordulásnak azonban egy igen sajátos módját választja a Toyota a hírek szerint, állítólag a Cydiában jelennének meg egy iOS-theme-mel. Ez egyrészt lehetőséget ad nekik minden grafikai elem egyedivé tételére (a képek szerint az ikonokat és a csúszkát is átrajzolták a Scion tC formájára), másrészt nyilván sokkal olcsóbb így hirdetni, mint a hivatalos utakon.
A Nissan iAd-reklámját maga Steve Jobs mutatta be az egyik keynote-on. Kérdés, hogy a Toyota ilyenfajta válasza milyen reakciókat kelt, és hogy az Apple-nél emiatt kap-e valaki spontán agyfaszt így hétfő reggel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.