Aki esetleg nem lenne meggyőződve teljes szívből, hogy idén decemberben jó üzlet volt iPhone 4-et árulni, annak mutatok egy diagramot a iPhone-os Facebook alkalmazás felhasználóinak alakulásáról decemberben:

Egyetlen nap alatt egymillióval több iPhone-ról (vagy iPod touch-ról) érték el a közösségi oldalt, az egyébként is meredeken növekvő trendhez képest meglepő ugrás azt feltételezi, hogy az újoncok egy része nyilván a karifa alól ugrott elő.

Más forrás: a tajvani DigiTimes az Apple távol-keleti beszállítóinak információi alapján arról írt, hogy 21 millió készülékre emelte a 2011 első negyedévében gyártandó készülékek célszámát. El tudjuk ezek alapján képzelni, hogy a karácsonyt is magában foglaló negyedik naptári (vagy első pénzügyi) negyedévben mennyi ment el a telefonból. A pénzügyi negyedévek tekintetében eddig így alakultak az iPhone-eladások:

Egy éve ezekben a negyedévekben még csak 8,8 millió darab körül fogyott, még egy évvel korábban 4 milliós darabszám volt az átlag. 2010-ben állítólag összesen 47 millió iPhone fogyott. És ennek a mennyiségnek csaknem a felét rendelte be az Apple a karácsony utáni holtszezonra, amikor az iPad 2 bejelentése esedékes.

Most vagy olyan rossz lesz az iPad 2, hogy a várakozók inkább vesznek egy iPhone-t, vagy kitaláltak valami módszert, hogy a két készülék összecsatlakoztatásával mi lehetünk a világ urai. Őrület, ami itt folyik, őrület.