Az Adidas nem bírta tovább, és visszamondott egy 10 millió dolláros reklámszerződést az Apple-lel, ennyit költöttek volna el az iAd rendszeren keresztül. A pletykák szerint a visszalépés oka az volt, hogy a cég túlságosan bele akart szólni a reklámokba, már harmadszor dobták vissza a tervezetet, amikor a sportszergyártónál elfogyott a cérna.

Állítólag a hirdetőknek csak korlátozottak az információi arról, pontosan hogyan jelenik majd meg a reklám, és mint minden, az Apple-lel együttműködő félnek, a hirdetőknek is nagy türelemre van szükségük, hogy az újfajta kommunikációt benyeljék.

A vállalatoknak azonban van más lehetőségük is az iPhone-on való hirdetésre, az Apple nyitva hagyta nekik a kaput. A hírek szerint mégis úgy kommunikálnak, mintha az egyetlen lehetőséget ők kínálnák.

Korábban a Chanel, most az Adidas menekült el a szerződéstől. Én meg azon töröm a fejem, láttam-e már a demókon kívül az Apple újfajta, interaktív reklámjaiból, amiért ez az egész létrejött. Ti találkoztatok ilyesmivel?