Az ACSI, azaz az American Customer Satisfaction Index azt méri, hogy mennyire elégedettek az amerikaiak az egyes termékekkel. A vállalat évente nyolcvanezer embert kérdez meg arról, hogy mennyire kedvelik a fogyasztási termékeiket, aztán rangsorolja azokat. Amelyik cucc több pontot ér el, az nyer.

Márpedig az iPad minden hegycsúcsnál magasabbra hágott fel. Az ACSI gyönyörűen fogalmazta meg: "ez a legmagasabb pontszámot elért Apple-termék, éppen ezért a legmagasabb pontszámot elért termék mind közül, amit valaha mértünk".

A pontos számok nem ismertek, de azt tudni lehet, hogy az Apple elsősorban az iPad magas pontszámának is köszönhetően lett a legnépszerűbb informatikai márka, 86 százalékos tetszési indexszel, míg pc iparág legnépszerűbb szereplői, a HP, a Dell, az Acer, a Sony és a Toshiba 77 százalékig jutottak csak.