Minél nagyobb lesz az iTunes, annál többször hallunk majd ilyet. Újra hackerek szívják le a felhasználók pénzét az iTunes accountjukról, ezúttal a PayPalon keresztül történik a tranzakció. A júzerek több ezer dolláros kárról beszélnek a fórumokon.

Az Apple azt állítja, hogy ezúttal sem az iTunes valamilyen biztonsági rése felelős a történtekért, miközben a PayPal - a pénz visszafizetésének ígérete mellett - azt állítja, hogy a dolog az iTunes oldalán történt.

Valószínűbb, hogy phishing támadás érte az iTunes accounttal rendelkező felhasználókat, vagy más módon szerezték meg a jelszavakat. Noha az Apple egy korábbi támadás után új biztonsági politikát vezetett be, és többször kéri ellenőrzésre a biztonsági kódot, a cupertinói szóvivő szerint ez nem sokat ér, ha ellopják a személyes adatainkat. Az Apple a kártya letiltását és az iTunes jelszó megváltoztatását javasolja azoknak, akik hasonlót tapasztaltak.

Nemrég arról hallhattunk, hogy hackerek a saját maguk által készített, minimális funkciókkal ellátott programokat vásárolnak más felhasználók számláiról, így próbálva meg pénzhez jutni. Ezeket az alkalmazásokat természetesen irtja az Apple.

Néhány hete az Apple webes fórumát törték fel, az oldalon a for fun, by tojen felirat volt látható egy ideig, aztán az Apple lehúzta a rolót egy időre a site-on.