Utazónk sethyx-szel töltött egy svájci kirándulást.

Egy kedves ismerősöm Svájcban él már harmadik éve, idén jött el a pillanat hogy meglátogattam néhány napra - persze a telefonommal karöltve. A reptér a francia-svájci országhatáron van, mi pedig a svájci-német határ mellett egy kisvárosban laktunk, szóval csak úgy repkedtek a roaming smsek.

Az első napot Strasbourgban töltöttük elég trágya időben, ez meg is látszik a képen ami a katedrális előtt készült. Nem lett művészfotó, de szakadó esőben esernyő alól ez jött össze. Szép kis város, tele különleges házakkal, de valahogy az idő miatt nem tudtuk élvezni igazán.

Kis érdekességképp egy random mellékutcában készült screenshot a wifi hálózatokról (kb. a harmada nyílt is volt).

Szombaton megmásztuk a Jungfraut (haha), itt található Európa legmagasabban fekvő vasútállomása (3454 méter), nem is nagyon írok mást, szerintem a kép magáért beszél.

Persze a geocachingelés sem maradhatott ki utolsó nap, megkerestem néhány ládát (+ hazahoztam 2 geocoint), és rájöttem hogy egyrészt tök pontos is tud lenni az iPhone GPS-e, másrészt hogy a Groundspeak geocaching app-je tökéletesen alkalmas a mobilnet nélküli cachelésre (előre le lehet töleni a cache körüli térképeket, fényképeket, leírást, etc.).

Szóval tök jó Svájc, csak kurva drága. Meg nincsenek szép nők. De tényleg.