Nem először csinálta már ezt velem, ezért most nyomtam néhány screenshotot, hogy lássátok, mire számíthattok, ha nem vigyáztok: épp a legnagyobb jóindulattal mutogattam Dóra fotóit egy ismerősömnek, amikor valahonnan előbukkant a billentyűzet, és elfoglalta a képernyő felét:

Ahogy elforgattam az eszközt, a kép vele együtt forgott, de a gombok maradtak a kijelző bal szélén, rendületlenül. Meguntam a tornát, és a Home-gombot megnyomva a főmenübe kerültem, de a rémisztő jelenségnek csak nem szakadt vége:

Ezek után bármit csináltam, a billentyűzet ott maradt, csak az újraindítás segített.

Valószínűleg üzenni akar valamit a telefonom, csak az emberiség még nem elég intelligens ahhoz, hogy ezt a bonyolult nyelvet megfejtse. Egy rosette-i kő, meg Jean-François Champollion kéne ide, én azt mondom.