Az Apple legalábbis nem áll a dolog útjába. Nemrég az Adobe azzal hárított a processzorzabáló Mac OS X-es Flash-sel kapcsolatban, hogy az Apple hibája a dolog, amiért nem engedélyezi a hardveres gyorsítást a H.264-es videók lejátszásánál. Ez mondjuk azért volt gyenge érv, mert ugyanezt Windowson is csak a 10.1-es Flash tudja, tehát nem lehet magyarázat a korábban tapasztalható különbségekre a két operációs rendszer között.

Az Apple azonban semmi jónak nem elrontója, a Mac OS X 10.6.3-ban már hozzáférést ad GPU-k bevetéséhez, noha csak a Geforce 9400M-et, és a két új videokártyát, a 320M-et és GT 330M-et nevezi meg, mint támogatott grafikus gyorsítók. Így azonban van rá egy kis esély, hogy nemsokára kevesebbet látjuk a strandlabdát, és kevesebbet halljuk a processzorok miatt felpörgő ventilátorokat webes videók nézegetése közben.

Egyébként nagyban megy az adok-kapok a két cég között, legutóbb Mike Chambers, az Adobe Flash-részlegének egyik vezetője írta blogján, hogy ezentúl nem kívánnak erőforrást pazarolni arra, hogy az iPhone-ra Flash-alkalmazások készüljenek. A kijelentés erejéből némiképp elvesz, hogy az Apple legutóbbi lépése kifejezetten ellehetetleníti az ilyen irányú erőfeszítéseket, vagyis az Adobe-nak nem volt nagyon más választása.

Arra persze alkalmas volt, hogy Chambers kiemelje, az Androidon szerinte tök jól megy a Flash, és hogy végül az Apple veszte a zártsága lesz, mire az Apple szóvivője megjegyezte, hogy tudomása szerint a HTML5, CSS, JavaScript és H.264 a nyitott szabványok, és a Flash az, ami zárt és védett.