A Flurry készített egy táblázatot, amiből kiderül, hogy mekkora volt a kereslet a három nagy vetélytársra az első 74 napban.

Ahogy az látszik, az iPhone-ból egymillió, a Droidból még ennél is 50 ezerrel több fogyott, ehhez képest a Nexus One szinte a kutyának sem kell: alig 135 ezret vettek a Google telefonjából.

Az elemző szerint ennek legnagyobb oka a marketing hiánya. Míg a másik két telefont a szolgáltatók és a gyártók orrba-szájba reklámozták, addig a Nexusnak szinte csak az Adsense jutott, amitől azért még senki sem kívánt meg semmit.

A lényeg mégis a végeredmény, amiből kiderül, hogy a Nexus még a szűk körben, eleinte nagyon drágán terjesztett, utódaihoz képest csak mérsékelten sikeres első generációs iPhone-nal sem tudott elbánni. Egyelőre tehát nem komoly konkurencia a készülék, persze a következő években ebből még bármi lehet. Attól azonban még tény marad, hogy a start nem sikerült valami fényesre.